Skip to content
LOGO FINAL
  • POČETNA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • PREPORUKA UREĐAJA
    • GALEB N910 PRO
    • GALEB GE 10 BOX
    • GALEB ME-51 LPFR
    • GALEB miniERP
    • POS SP-635
    • DODATNA OPREMA
      • BARKOD SKENERI
      • FIOKE ZA NOVAC
      • POS PRINTERI
      • DISPLAY
      • TERMALNI PAPIR
      • OSTALO
  • EFAKTURE
  • LOKACIJE
  • AKTIVACIJA LICENCE
  • PODRŠKA
    • PODRŠKA I FAQ
    • SERVIS
    • BLOG
    • PITANJA KORISNIKA
    • WEBINAR
  • KONTAKT

Kako izgleda referentni broj?

U slučaju nepostojanja originalnog fiskalnog računa, ako je promet nastao pre uvođenja EFU, poziv na

PROČITAJ VIŠE »

Kako zatvaram račun “avans prodaja”?

Potrebno je da u opciji statistika/napredna prodaja pronađete račun “avans prodaja” koji želite da zatvorite,

PROČITAJ VIŠE »

Kako povezujem avansne uplate?

Ukoliko imate više avansnih uplata za jedan prodati proizvod ili uslugu izdajete račun “avans prodaja”

PROČITAJ VIŠE »

Kreiranje uzorka računa iz starog sistema fiskalizacije i računa iz novog sistema efiskalizacije koji se ne nalaze na uređaju.

Izaberete opciju statistika/napredna prodaja, a zatim plavi kružić u donjem desnom uglu.Prilikom izdavanja računa “avans

PROČITAJ VIŠE »

Izdavanje računa „avans prodaja“

Izaberete opciju statistika/napredna prodaja, a zatim plavi kružić u donjem desnom uglu.Prilikom izdavanja računa “avans

PROČITAJ VIŠE »

Nije moguće stornirati račun zbog prekoračenja računa ili uređaj šalje obaveštenje da je račun već otkazan, a on je i dalje crne boje.

U ovom slučaju potrebno je kliknuti na tri tačke desno od računa koji ne može

PROČITAJ VIŠE »

Kako da odštampam predračun?

Izaberete opciju statistika/predračun a zatim kliknete na plavi kružić u donjem desnom uglu i štampate

PROČITAJ VIŠE »

Da li postoji vremensko ograničenje za storniranje računa?

Ne, možete stornirati račun iz bilo kog perioda.

PROČITAJ VIŠE »

Kako se stornira račun?

Izaberete opciju statistika/računi nađete račun koji treba poništiti, kliknete na tri tačke desno od računa

PROČITAJ VIŠE »

Kako da aktiviram kartično plaćanje na uređaju N910 PRO?

Kartično plaćanje na uređajima još uvek nije aktivno. Očekujemo da se proces aktivacije kartičnog plaćanja

PROČITAJ VIŠE »
Page1 Page2 Page3 Page4 Page5
LOGO FINAL

Galeb N910 PRO

Snažan, višenamenski uređaj prilagođen modernom načinu evidencije prometa!

Podrška

U ovoj rubrici možete pronaći odgovor na većinu pitanja koja smo prikupili o novoj fiskalizaciji. Ako vaš odgovor ipak ne pronađete ovde, slobodno nam se javite putem kontakt forme.

Kontakt

  • 0800 111 123

Prijava na Newsletter

Loading

Društvene mreže

Facebook Instagram Youtube Linkedin

www.galeb.com

COPYRIGHT © GALEB 2021

  • POČETNA
  • PROIZVODI I USLUGE
    • PREPORUKA UREĐAJA
    • GALEB N910 PRO
    • GALEB GE 10 BOX
    • GALEB ME-51 LPFR
    • GALEB miniERP
    • POS SP-635
    • DODATNA OPREMA
      • BARKOD SKENERI
      • FIOKE ZA NOVAC
      • POS PRINTERI
      • DISPLAY
      • TERMALNI PAPIR
      • OSTALO
  • EFAKTURE
  • LOKACIJE
  • AKTIVACIJA LICENCE
  • PODRŠKA
    • PODRŠKA I FAQ
    • SERVIS
    • BLOG
    • PITANJA KORISNIKA
    • WEBINAR
  • KONTAKT
  • 0
EnglishSerbian
×
×

Cart

Prijavi se za Galeb eFakture

Popuni prijavu, a naš tim će te kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Loading