Skip to content
LOGO FINAL
  • POČETNA
  • KAKO DO NOVE KASE
  • PROIZVODI I USLUGE
    • PREPORUKA UREĐAJA
    • GALEB N910 PRO
    • GALEB GE 10 BOX
    • GALEB ME-51 LPFR
    • GALEB CPOS X5
    • GALEB miniERP
    • DODATNA OPREMA
      • BARKOD SKENERI
      • FIOKE ZA NOVAC
      • POS PRINTERI
      • TERMALNI PAPIR
  • AKTIVACIJA LICENCE
  • PODRŠKA
    • PODRŠKA I FAQ
    • SERVIS
    • BLOG
    • PITANJA KORISNIKA
  • KONTAKT
  • WEBINAR

Kako da aktiviram kartično plaćanje na uređaju N910 PRO?

Kartično plaćanje na uređajima još uvek nije aktivno. Očekujemo da se proces aktivacije kartičnog plaćanja završi uskoro. U međuvremenu je potrebno da nam pošaljte mail

PROČITAJ VIŠE »

Svaki dan otvaram i zatvaram fiskalni dan. Međutim svaki dan mi se pojavljuje višak gotovine u kasi na početnom ekranu, višak je uvek isti. Gde grešim?

Kada započinjete fiskalni dan pojavljuje Vam se brojčana tastatura gde je potrebno uneti iznos gotovine odnosno depozita ukoliko ga imate. Ukoliko nemate ovo polje ostavljate

PROČITAJ VIŠE »

Identifikacija klijenta/gotovinski račun/polje TIN

Da bi ste izdali račun pravnom ili fizičkom licu sa identifikacijom potrebno je da ga kreirate kao klijenta u Vašoj kasi u opciji Podešavanja /

PROČITAJ VIŠE »

Polje za identifikaciju klijenta kod storniranja

Ukoliko je razlog storniranja računa Vaša greška u ovo polje unosite 10: pa PIB Vaše firme (npr: 10:112113489), ukoliko je razlog storniranja zahtev korisnika koje

PROČITAJ VIŠE »

Na računu piše „Ovo nije fiskalni račun“

To znači da štampate račune iz režima obuke, ukoliko želite da štampate regularne račune morate ugasiti režim obuke.

PROČITAJ VIŠE »

Na koji način iščitati artikle iz kase da povuče bar-kod od 13 karaktera. Uvek povuče 12 cifara?

Kada iščitate bazu kojoj fali poslednji broj u bar-kodu možete se javiti tehničkoj podršci ili poslati mail da bi smo Vam prosledili bar-kod generator koji

PROČITAJ VIŠE »

Dnevni izveštaj – presek stanja

Više niste u zakonskoj obavezi da štampate dnevni izveštaj, presek stanja, da čuvate duple račune i slično. Međutim, ukoliko Vam je poteban pregled dana po

PROČITAJ VIŠE »

Uređaj ne štampa račun već izlazi prazan papir

Pogrešno ste postavili termalnu rolnu u Vaš uređaj, treba biti okrenuta tako da se izvlači od dole, od Vas.

PROČITAJ VIŠE »

Šta raditi sa starom kasom? Čuli smo da se ugovor sa MTS-om ne raskida automatski, već stižu novi računi. Kako da raskinemo ugovor?

Stare kase su nakon aktivacije novih apsolutno neupotrebljive. Ugovorne obaveze koje imate prema drugim licima morate raskinuti u odgovarajućoj poslovnici – lica prema kojima imate

PROČITAJ VIŠE »

Sve je urađeno kako uputstvo nalaže ali svaki put vraća na prethodnu stavku GTIN

Polje GTIN je polje u koje se upisuje bar-kod proizvoda ukoliko taj podatak za taj proizvod postoji, ovaj podatak nije obavezan, a aplikacija Vas ne

PROČITAJ VIŠE »
Page1 Page2 Page3 Page4 Page5
LOGO FINAL

Galeb N910 PRO

Snažan, višenamenski uređaj prilagođen modernom načinu evidencije prometa!

Podrška

U ovoj rubrici možete pronaći odgovor na većinu pitanja koja smo prikupili o novoj fiskalizaciji. Ako vaš odgovor ipak ne pronađete ovde, slobodno nam se javite putem kontakt forme.

Kontakt

  • 0800 111 123

Prijava na Newsletter

Društvene mreže

Facebook Instagram Youtube Linkedin

www.galeb.com

COPYRIGHT © GALEB 2021

  • POČETNA
  • KAKO DO NOVE KASE
  • PROIZVODI I USLUGE
    • PREPORUKA UREĐAJA
    • GALEB N910 PRO
    • GALEB GE 10 BOX
    • GALEB ME-51 LPFR
    • GALEB CPOS X5
    • GALEB miniERP
    • DODATNA OPREMA
      • BARKOD SKENERI
      • FIOKE ZA NOVAC
      • POS PRINTERI
      • TERMALNI PAPIR
  • AKTIVACIJA LICENCE
  • PODRŠKA
    • PODRŠKA I FAQ
    • SERVIS
    • BLOG
    • PITANJA KORISNIKA
  • KONTAKT
  • WEBINAR