Kako da aktiviram kartično plaćanje na uređaju N910 PRO?
Kartično plaćanje na uređajima još uvek nije aktivno. Očekujemo da se proces aktivacije kartičnog plaćanja završi uskoro. U međuvremenu je potrebno da nam pošaljte mail
Kartično plaćanje na uređajima još uvek nije aktivno. Očekujemo da se proces aktivacije kartičnog plaćanja završi uskoro. U međuvremenu je potrebno da nam pošaljte mail
Kada započinjete fiskalni dan pojavljuje Vam se brojčana tastatura gde je potrebno uneti iznos gotovine odnosno depozita ukoliko ga imate. Ukoliko nemate ovo polje ostavljate
Da bi ste izdali račun pravnom ili fizičkom licu sa identifikacijom potrebno je da ga kreirate kao klijenta u Vašoj kasi u opciji Podešavanja /
Ukoliko je razlog storniranja računa Vaša greška u ovo polje unosite 10: pa PIB Vaše firme (npr: 10:112113489), ukoliko je razlog storniranja zahtev korisnika koje
To znači da štampate račune iz režima obuke, ukoliko želite da štampate regularne račune morate ugasiti režim obuke.
Kada iščitate bazu kojoj fali poslednji broj u bar-kodu možete se javiti tehničkoj podršci ili poslati mail da bi smo Vam prosledili bar-kod generator koji
Više niste u zakonskoj obavezi da štampate dnevni izveštaj, presek stanja, da čuvate duple račune i slično. Međutim, ukoliko Vam je poteban pregled dana po
Pogrešno ste postavili termalnu rolnu u Vaš uređaj, treba biti okrenuta tako da se izvlači od dole, od Vas.
Stare kase su nakon aktivacije novih apsolutno neupotrebljive. Ugovorne obaveze koje imate prema drugim licima morate raskinuti u odgovarajućoj poslovnici – lica prema kojima imate
Polje GTIN je polje u koje se upisuje bar-kod proizvoda ukoliko taj podatak za taj proizvod postoji, ovaj podatak nije obavezan, a aplikacija Vas ne
Snažan, višenamenski uređaj prilagođen modernom načinu evidencije prometa!
COPYRIGHT © GALEB 2021