Stranica za podršku u eFiskalizaciji
PITANJA I ODGOVORI
U ovoj sekciji, prikupili smo odgovore na pitanja koja ste nam postavljali i odgovorili na njih. Ukoliko se dodatna pitanja budu pojavljivala, ona će se nalaziti u ovoj sekciji.
Imate problem sa aktivacijom fiskalnog uređaja?
ESDC is locked?
Ovo obaveštenje imate u slučaju da niste otključali bezbednosni element. Tek kada aktivirate miniERP aplikaciju, u odgovarajućoj opciji unosite PIN bezbednosnog elementa, nakon čega umesto obaveštenja “ESDC is locked” dobijate
Evidentiranje virmanske uplate koja je starija od izdavanja fiskalnog računa Avans-Prodaja (AP)
U slučajevima kada je kupac virmanski uplatio robu ili uslugu, a prodavac nije dobio evidentiranu uplatu na bankovnom računu istog tog dana, obveznik fiskalizacije dužan je sledećeg radnog dana izda
Gde se može naći PIN kod za bezbednosni element?
Pin od bezbednosnog elementa ne dobijate u koverti sa bezbednosnim elementom, nego nalazite na portalu na kom ste podnosili zahtev za izradu bezbednosnog elementa.
Identifikacija klijenta/gotovinski račun/polje TIN
Da bi ste izdali račun pravnom ili fizičkom licu sa identifikacijom potrebno je da ga kreirate kao klijenta u Vašoj kasi u opciji Podešavanja / Kompanija / Partner. Zatim na
Izdavanje računa „avans prodaja“
Izaberete opciju statistika/napredna prodaja, a zatim plavi kružić u donjem desnom uglu.Prilikom izdavanja računa “avans prodaja” umesto naziva artikla unosite numeričku oznaku u zavisnosti od PDV stope kojom je oporezovan
Kako da aktiviram kartično plaćanje na uređaju N910 PRO?
Kartično plaćanje na uređajima još uvek nije aktivno. Očekujemo da se proces aktivacije kartičnog plaćanja završi uskoro. U međuvremenu je potrebno da nam pošaljte mail na fiskalne.kase@galeb.com u kom ćete