Stranica za podršku u eFiskalizaciji
PITANJA I ODGOVORI
U ovoj sekciji, prikupili smo odgovore na pitanja koja ste nam postavljali i odgovorili na njih. Ukoliko se dodatna pitanja budu pojavljivala, ona će se nalaziti u ovoj sekciji.
Imate problem sa aktivacijom fiskalnog uređaja?
Kako zatvaram račun “avans prodaja”?
Potrebno je da u opciji statistika/napredna prodaja pronađete račun “avans prodaja” koji želite da zatvorite, kliknete na tri tačke desno od odabranog računa i izaberete opciju “Završi”. Otvara Vam se
Kasa aktivirana i radi, ali se ne loguje na back office, tj ne postoji tip kase u odeljku „Uređaji“.
U ovom slučaju potrebno je da pozovete tehničku podršku ili na mail fiskalne.kase@galeb.com pošaljte ID klijenta koji se nalazi na dnu početnog ekrana na uređaju i PIB firme, kako bi
Koji je format bezbednosnog elementa je potreban za N910 PRO, a koji za GE/GT 10 BOX?
Za N910 PRO potrebna Vam je pametna kartica u SIM formatu, a za GE/GT 10 BOX pametna kartica u standard formatu.
Kreiranje uzorka računa iz starog sistema fiskalizacije i računa iz novog sistema efiskalizacije koji se ne nalaze na uređaju.
Izaberete opciju statistika/napredna prodaja, a zatim plavi kružić u donjem desnom uglu.Prilikom izdavanja računa “avans prodaja” umesto naziva artikla unosite numeričku oznaku u zavisnosti od PDV stope kojom je oporezovan
Masovno ubacivanje cena i artikala?
Na back office onlajn platformi pre svega birate opciju “Skladište“, zatim opciju „Aritkli“, klikom na polje U vaš računar izvozite xlsx fajl sa šablonom za pravljenje nove baze za uvoz
Na koji način iščitati artikle iz kase da povuče bar-kod od 13 karaktera. Uvek povuče 12 cifara?
Kada iščitate bazu kojoj fali poslednji broj u bar-kodu možete se javiti tehničkoj podršci ili poslati mail da bi smo Vam prosledili bar-kod generator koji izračunava poslednju šifru bar-koda.