Stranica za podršku u eFiskalizaciji
PITANJA I ODGOVORI
U ovoj sekciji, prikupili smo odgovore na pitanja koja ste nam postavljali i odgovorili na njih. Ukoliko se dodatna pitanja budu pojavljivala, ona će se nalaziti u ovoj sekciji.
Imate problem sa aktivacijom fiskalnog uređaja?
Na računu piše „Ovo nije fiskalni račun“
To znači da štampate račune iz režima obuke, ukoliko želite da štampate regularne račune morate ugasiti režim obuke.
Nakon aktiviranja licence, nije stigao mejl za potvrdu lozinke?
Tokom aktiviranja licence kreirate lozinku u samom aktivacionom formularu u polju “Lozinka za back office”. Link koji Vam stiže na mejl je suvišan korak i možete ga zanemariti. To nije
Nije moguće stornirati račun zbog prekoračenja računa ili uređaj šalje obaveštenje da je račun već otkazan, a on je i dalje crne boje.
U ovom slučaju potrebno je kliknuti na tri tačke desno od računa koji ne može da se stornira, izabrati opciju “vraćeni artikli” kliknuti na dve strelice okrenute ka dole desno
PDV grupe se ne pojavljuju?
Da bi ste dobili PDV grupe potrebno je otključati bezbednosni element. Izabrati opciju podešavanja, pa PDV grupe i na “…”, desno od svake PDV grupe proveriti da li je svaka
Početak i kraj dana?
Po novom zakonu niste u obavezi da zatvarate i otvarate fiskalni dan u određeno vreme. Da bi štampali račune potrebno je da otvorite fiskalni dan, ali ne morate nikada da
Polje za identifikaciju klijenta kod storniranja
Ukoliko je razlog storniranja računa Vaša greška u ovo polje unosite 10: pa PIB Vaše firme (npr: 10:112113489), ukoliko je razlog storniranja zahtev korisnika koje je pravno lice unosite 10: