Stranica za podršku u eFiskalizaciji
PITANJA I ODGOVORI
U ovoj sekciji, prikupili smo odgovore na pitanja koja ste nam postavljali i odgovorili na njih. Ukoliko se dodatna pitanja budu pojavljivala, ona će se nalaziti u ovoj sekciji.
Imate problem sa aktivacijom fiskalnog uređaja?
“Proveriti internet konekciju” prilikom aktivacije uređaja?
Ovo obaveštenje pojavljuje se ukoliko ste pogrešno uneli PIB, mail adresu ili lozinku za back office u prethodnom koraku ili prilikom aktivacije licence. U tom slučaju pozovite tehničku podršku ili
Aktiviranje i deaktiviranje režima obuke?
Da bi ste upalili ili ugasili režim obuke potrebno je da na početnom ekranu kliknete na opciju “Podesiti” koja se nalazi kod naslova “Fiskalizacija”. Paljenje se vrši tako što kliknete
Da li postoji vremensko ograničenje za storniranje računa?
Ne, možete stornirati račun iz bilo kog perioda.
Da li račun prikazuje ID kupca?
Ovaj podatak je obavezan samo u slučaju transakcija namenjenih licu koje mora da se identifikuje. Tada mora biti prikazan na računu. Opciono polje kupca se takođe koristi samo u ovoj
Dnevni izveštaj – presek stanja
Više niste u zakonskoj obavezi da štampate dnevni izveštaj, presek stanja, da čuvate duple račune i slično. Međutim, ukoliko Vam je poteban pregled dana po zahtevu knjigovođe ili Vaše interne