PODRŠKA 24/7

Dostupni smo u svakom trenutku!

CALL CENTAR - 0800 111 123

TELEFONI POSLOVNIH CENTARA:

Beograd
Poslovni Centar – Kumodraška
+381 (0)11 381 39 00
+381 (0)11 381 39 08

YU Biznis Centar
+381 (0)11 214 41 81

Šabac
+381 (0) 15 367 700
+381 (0) 15 367 718

Niš
+381 (0)18 521 551
+381 (0)64 8494 122

Novi Sad
+381 (0)21 444 939
+381 (0)64 8494 216

Kragujevac
+381 (0)34 353 531
+381 (0)64 8494 128

Čačak
+381 (0)32 372 588
+381 (0)64 8494 222

VIDEO UPUTSTVA

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

U ovoj sekciji možete pronaći odgovore na većinu pitanja koja smo prikupili o novoj fiskalizaciji. Ako vaš odgovor ipak ne pronađete ovde, slobodno nam se javite putem kontakt forme.

Shodno novom zakonu uređaji su vizuelno, tehnološki i funkcionalno drugačiji (jedna rolna, slot ili čitač bezbednosnog elementa, više različitih platformi, sa maloprodajnim softverima).

Da, Galeb će Vam pomoći oko svih administrativnih poslova.

Od 01. novembra 2021. godine, autorizovane osobe obveznika fiskalizacije se prijavljuju na
portal ePorezi pomoću kvalifikovanog sertifikata, biraju PIB obveznika za kojeg žele da vide pozivnu poruku za dalji postupak fiskalizacije i direktno sa portala ePorezi se prijavljuju na elektronski servis za fiskalizaciju (ESF).

Galeb tim Vam je na raspolaganju 24/7 – CALL CENTAR  0800 111 123

Paket početnih podešavanja podrazumeva kreiranje, odnosno, aktivaciju Vaše firme sa podacima o firmi, zaposlenima. Takođe, deo paketa je i preuzimanje i instalacija digitalnog sertifikata, aktivacija bezbednosnog elementa i kompletno podešavanje uređaja za rad. U okviru ovog paketa nudimo Vam i pomoć oko prijave za državnu pomoć za refundiranje sredstava u porcesu fiskalizacija (subvencije).

Elektronski naplatni uređaj sa integrisanim štampačem, aplikaciju fiskalne kase, Cloud portal sa naprednim funkcionalnostima uključujući i poslovnu analitiku, backup podataka u Cloudu, SIM karticu sa internet saobraćajem, instalaciju i edukaciju, uputstvo za korišćenje, kao i uvek dostupnu korisničku i tehničku podršku. Dodatno se na uređaju može aktivirati i modul za plaćanja karticama. U cenu rešenja uključeno je i redovno ažuriranje sistema kako bi radili u skladu sa Zakonom.

Naravno. Kompanija Galeb, kao dosadašnji, a nadamo se i budući lider u fiskalizaciji Srbije, nudi podršku 24/7. U okviru te podrške je i obuka zaposlenih za rad sa novim fiskalnim uređajima i sistemima. Uz Galeb uređaje dobićete i detaljno korisničko uputstvo.

Obučeni zaposleni imaće pristup administrativnom delu uređaja i samostalno će moći da upravljaju njima.

Kompanija Galeb, zajedno sa svojim predstavništvima i distributerima u Srbiji dokazano ima najveću pokrivenost mrežom servisa. Šta god da je u pitanju, za Vas smo tu 24 sata dnevno – 7 dana u nedelji. Naši stručni timovi su dostupni preko:

– broja telefona 0800 111 123 

– e-mail adrese: fiskalne.kase@galeb.com

– ticketing servis

Bilo da Vam treba pomoć pri rešavanju problema, eventualnog servisa ili pomoći pri administrativnim poslovima ako menjate postojeću kasu ili tek počinjete biznis kupovinom nove. Galeb podrška 24/7 je tu za Vas.

Ukoliko naš servisni tim ipak nije u mogućnosti da otkloni kvar, obezbedićemo Vam zamenski uređaj.

Svaka nadogradnja istih, iako se u prvi mah čini isplativom, to nikako nije. Naime, komponente u uređajima su zastarele, kao takve postaju nedostupne.

Galeb, poštujući svoje korisnike, neće ići u prilagođavanje (nadogradnju) starih uređaja, jer iako u prvi mah se čini isplativo, to nikako nije.

Stari uređaji su zasnovani na tehnologiji staroj 17. godina, komponente za servis i proizvodnju postaju nedostupne na tržištu, a kao takve su drastično skuplje, uz velike rokove za dobavljivost istih. Ovo dovodi do toga, da u slučaju bilo kakvog kvara korisnik ima trošak koji prevazilazi nabavku novog uređaja. Iz svega navedenog, odlučili smo da korisnicima predstavimo stvarnu sliku, odnosno da korisnike ne uvlačimo u dodatne troškove servisiranja i održavanja dotrajalih uređaja.